torstai 9. maaliskuuta 2017

~ Beautiful Dreams ~

Tulin esittämään uuden nimen tälle blogilleni, koska olin vanhaan tyytymätön. Mulla usein lyö pää tyhjää enk osaa keksiä nimiä blogiin. Kuitenkin havahduin yksi ilta ajattelemaan, jos blogini olisikin ~ Beautiful Dreams ~ niminen. Pitkään mietin, että jaksanko vaihtaa, mutta kyllä, jaksoin. Jaksamisesta on ollut kiinni vähän kaikki, koska 4 päivää viikossa opiskelee 4 tuntia, vaikka se ei tunnu monista pitkälle ajalle on se kuitenkin mulle ollu tosi suuri asia opiskella lisää kieltä. Monille on tullu harhaluuloja siitä ettenkö osaisi Ruotsinkieltä, mutta kyllä minä osaan perusasiat ruotsinkielestä, mutta vaikeimmat sanat en osaa. Havahduin myös siihen, että haluan opiskella Logistiikka-alaa, koska tavallaan mun suvussa on ollut autoalan-ihmisiä hyvin paljon ja haluan jatkaa perinnettä.

Koska ajattelin vaihtaa blogini nimeä, oli mun myös vaihdettava teema tähän synkkäiseen blogiin. Haluan jatkossakin enemmän iloisempia aiheita tänne jaella lukijoiden kesken. Mutta kuulumisiin ;
Toistaseks hyvin on menny, vaikka välillä onkin ollu oma itsetunto alhainen, välillä tuntuu ettei mikään suju hyvin ja taas todellisuudessa kuitenkin menee, joten siitä saa oman itsetuntonsa kanssa riidellä kumpi on oikeassa minä vai itsetunto. Olen havahtunut siihen, että haluan muuttua ihmisenä aikuisempaan päin, mutta minkäs teet kun vanhat muistot painaa päässä kuin rekkallinen puukuormaa. Syyllisyyden tunne, joka asiaa kohtaan on ollut todella korkealla ja pienestäkin jo itseäni syytän ja mietin miksi olen tässä. Mutta niin ei tästä nyt mennä mihinkään angstiin, kuitenkin on hyviä asioita kerrottavana. Mulla on hirveästi sellaisia toiveita, mitä elämältäni haluan.
Haluan saada oman perheen, kokeilla monia työ vaihtoehtoja jne. Tällä hetkellä kuitenkin oon keskittynyt opiskelemaan ja toteuttamaan haaveitani. Hyvin paljon oon lukennu Iltalehteä ja iltasanomia netistä, samoin myös seurannut tätä Putousta, missä vaihtui kokonaan näyttelijät uusiin. Minussa se herätti ensin surua, koska ne vanhat tutut näyttelijät hävisi, jotka oli hauskoja ja luovia. Nyt kun on hiljalleen alkannut katsoa netistä näitä uusia on löytänny hiukan sen saman hauskuuden, mitä vanhoissa putous-kaudessa oli. Hahmoista vain on tullut yksinkertaisesti tylsiä, mutta muissa tapauksissa kauden muut jaksojen klipit jne on kiinnostavia ja hauskoja. Tämä kuitenkin oli oma mielipiteeni putouksesta eikä ole tarkoitus ketään todellista fania raivostuttaa. En kuitenkaan katso muita suomalaisia viihdeohjelmia, koska ei ole aikaa eikä huvita.

 Mutta kuluneen aikana oon erityisesti huomannu, kuinka pienet teot voi olla parisuhteessa hyväksi. Nimittäin keksin miehelleni tehdä kuponki-kirjekuoren, jossa on kaikenlaista lupauksia/toteutuksia kuten ; elokuvaa yhdessä katsominen, lenkkeily, aamupalan tarjoilu jne.. Kun tein tämän yllätyksenä miehelleni hän ilahtui aivan valtavasti ja joka päivä hän ottaa yhden kupongin, joka sitten yhdessä toteutetaan. Tämän hauskan asian tarkoituksena oli saada meidän suhteeseen enemmän aktivisuutta ja yhdessä olo aikaa, koska sitä on huomattavasti jäännyt vähemmälle. Kuhan saan nappastua ideastani kuvan laitan sen tänne näytettäville.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti